Jak współpracujemy z markami?

Jak oznaczamy produkty i usługi?

Abyś łatwo mógł znaleźć polecany przez nas produkt lub usługę, każdy z nich oznaczamy w naszych wpisach na czerwono. Dzięki temu w szybki sposób możesz je zidentyfikować i w razie chęci zakupić. Nazwy te są także podlinkowane do porównywarki cen Ceneo lub konkretnych sklepów, czy stron internetowych, gdzie często możesz od razu zweryfikować cenę danych produktów lub usług, jeśli nie wspominamy o niej we wpisie.

Tutaj chcielibyśmy zaznaczyć, że jesteśmy partnerem Ceneo, a więc za każdym razem, gdy obejrzysz lub zakupisz jakiś produkt w sklepie internetowym, używając linków do Ceneo z naszego bloga, otrzymujemy gratyfikację pieniężną (zazwyczaj 20-30 gr za klik).  

Nie oznacza to jednak, że każdy tekst na blogu jest „sponsorowany”. Jeżeli zapraszamy jakąś markę do współpracy, to jest to wyraźnie opisane. To właśnie z uwagi na ten opis czytasz ten tekst 😉. 

Jak dobieramy naszych partnerów

Otrzymujemy coraz więcej zapytań od różnych marek z propozycją współpracy. Za każdym razem, gdy to się dzieje, analizujemy proponowany produkt lub usługę pod kątem jego opisu ze strony producenta oraz opinii. Jeżeli to, co znajdziemy, nas nie przekonuje, czyli nie jest to coś, z czego chcielibyśmy sami korzystać, to nie decydujemy się na realizację tematu.   

Zdarza się też tak, że znamy już jakąś markę, bo od lat korzystamy z jej produktów lub usług i wtedy sami się do niej zgłaszamy, zachęcając do współpracy np. przy tekście, który planujemy. 

Jakie korzyści mamy ze współpracy?

Na naszym blogu oceniamy tylko produkty i usługi, z których sami na co dzień korzystamy. Dlatego też naszą ulubioną formą współpracy z markami jest tak zwany barter. Czyli za opisanie jakiegoś interesującego nas produktu lub usługi, które przejdą nasz test jakości, otrzymujemy dany produkt na własność, a z usługi korzystamy bezpłatnie lub na preferencyjnych warunkach. Nie oznacza to jednak, że nie otrzymujemy z tego czasem także korzyści finansowych (np. gdy promujemy produkt, który już posiadamy). 

Jakie korzyści mają nasi czytelnicy? 

Rozmawiając z markami, zawsze pamiętamy o naszych czytelnikach. Dlatego też proponujemy takie rozwiązania jak specjalne kody rabatowe na zakup polecanych przez nas produktów lub usług, czy też organizujemy konkurs na naszych kanałach społecznościowych, w których można wygrać atrakcyjne nagrody ufundowane przez naszych partnerów. 

Jest jeszcze jedna oczywista korzyść. Im więcej marek z nami współpracuje, tym bardziej możemy się rozwijać i dalej polecać Tobie produkty i usługi wysokiej i sprawdzonej jakości 😉. 

Co dostaje marka, współpracując z nami?

Najważniejszą korzyścią dla marki współpracującej z nami, jest dotarcie do takich ludzi jak Ty, czyli osób, które cenią w swoim życiu jakość i są skłonni za nią zapłacić. 

Kooperacja z nami odbywa się na zasadzie partnerstwa. Dlatego też w ramach współpracy z marką przedstawiamy jej na początku, jak widzimy nasz tekst, którego ma być partnerem. Jak już pewnie wiesz, nasze recenzje nie skupiają się na tym, ile wat ma głośnik lub centymetrów średnicy forma do pieczenia, ale jak dany produkt może funkcjonować w Twoim życiu.  

Znając swoje produkty lub usługi, marka może zgłosić nam propozycje, na co warto by jeszcze w danym tekście zwrócić uwagę, by był on pełniejszy. W trakcie pisania tekstu mamy do dyspozycji osobę po stronie marki, która może odpowiedzieć nam na różne pytania lub wątpliwości, jakie czasem się zdarzają podczas testowania danego produktu lub usługi. Ponadto, po napisaniu tekstu przesyłamy go do weryfikacji pod kątem merytorycznym, związanym z opisywanym produktem lub usługą.  

Jeżeli dany produkt nie przejdzie naszego tekstu jakości, przekazujemy tę informację marce, zanim zaczniemy pisać tekst, a co się z tym dalej dzieje, opisane jest poniżej.  

Dlaczego zachowujemy obiektywizm

Jako że zawodowo oboje zajmujemy się marketingiem i podchodzimy bardzo sumiennie do naszej pracy, jesteśmy wyjątkowo wyczuleni na obietnice marketerów, które okazują się bez pokrycia. Jeżeli zatem producent w swojej komunikacji składa pewne obietnice, które powodują, że decydujemy się kupić i ewentualnie pokazać Tobie jakiś produkt lub usługę, to oczekujemy, że każda z nich będzie spełniona. Jeżeli tak nie jest, to zakupione produkty reklamujemy, a otrzymane na zasadzie współpracy, oddajemy. 

Zdarza się jednak tak, że nawet, gdy sami się zgłosimy do testów jakiegoś produktu czy usługi, to nie spełni on naszych oczekiwań. W takim przypadku nie pojawi się on na naszym blogu, bo promujemy jedynie rozwiązania, które przejdą nasz tekst jakości – nazwa naszego bloga zobowiązuje 😉. Dodamy, że do tej pory sytuacja taka miała miejsce tylko raz, a produkt wrócił do adresata.

Wszystko to chcielibyśmy podsumować cytatem „klasyka” 😉: 

Masz jeszcze jakieś pytania odnośnie naszej współpracy z markami? A może reprezentujesz jakąś markę i chcesz podjąć z nami współpracę? Niezależnie od tego, jaki jest powód, jeżeli masz do nas jakieś pytania, napisz na adres kontakt@qualitytest.pl.