Jak oznaczamy produkty i usługi

Aby łatwo znaleźć polecany przez nas produkt lub usługę, każdy link oznaczamy w naszych wpisach na czerwono. Dzięki temu w szybki sposób możesz je zidentyfikować i w razie chęci zakupić. Nazwy te są także podlinkowane do porównywarki cen Ceneo lub sklepów, czy stron internetowych naszych Partnerów, gdzie często możesz od razu zweryfikować cenę danych produktów lub usług.

Jeżeli artykuł na blogu został zrealizowany przez nas we współpracy z jakimś podmiotem, to jest to wyraźnie opisane. To właśnie z uwagi na ten opis czytasz ten tekst 😉. 

Jak dobieramy naszych partnerów 

Otrzymujemy coraz więcej zapytań od różnych marek z propozycją współpracy. Za każdym razem, gdy to się dzieje, analizujemy proponowany produkt lub usługę pod kątem opinii w Internecie oraz konfrontujemy je opisem na stronach naszego potencjalnego Partnera. Jeżeli to, co znajdziemy, nas nie przekonuje, czyli nie jest to coś, z czego chcielibyśmy sami korzystać, to nie podejmujemy współpracy.  

To jest dla nas bardzo ważne! Każdy z opisany przez nas produkt lub usługa to jest coś z czego sami korzystamy w domu, czy też w pracy. Nie współpracujemy z markami na zasadzie pożyczenia sprzętu do testów. To co widzisz na naszym blogu lub na naszych kanałach social media to rozwiązania, które autentycznie posiadamy i używamy na co dzień.

Dlatego zdarza się też tak, że znamy już jakąś markę, bo od lat korzystamy z jej produktów lub usług i wtedy sami się do niej zgłaszamy, zachęcając do współpracy np. przy tekście, który planujemy. Często naszymi partnerami są też zdobywcy nagrody Red Dot Design Award, której jesteśmy fanami i katalog jej laureatów bacznie obserwujemy.

Jakie korzyści mamy ze współpracy

Na naszym blogu oceniamy tylko produkty i usługi, z których sami na co dzień korzystamy. Czyli opisane przez nas produkty otrzymujemy na własność, a z usługi korzystamy bezgotówkowo lub na preferencyjnych warunkach. Nie oznacza to jednak, że nie czerpiemy z tego także korzyści finansowych. Każdą współpracę rozpatrujemy indywidualnie.

Jakie korzyści mają nasi czytelnicy

Rozmawiając z markami, zawsze pamiętamy o naszych czytelnikach. Dlatego też proponujemy takie rozwiązania jak specjalne kody rabatowe na zakup polecanych przez nas produktów lub usług, czy też organizujemy konkurs na naszych kanałach społecznościowych, w których można wygrać atrakcyjne nagrody ufundowane przez naszych partnerów. 

Jest jeszcze jedna oczywista korzyść. Na blogu znajdziesz produkty i usługi, pod których obietnicami się podpisujemy. Polecamy Tobie często bardzo innowacyjne produkty i usługi wysokiej jakości, które są praz nas sprawdzone. Jeżeli zastanawiasz się nad jednym z nich i po lekturze masz jakieś pytania lub wątpliwości, zawsze możesz się do nas odezwać z nawet najbardziej szczegółowym pytaniem. Posiadając autentycznie dane rozwiązanie możemy sprawdzić to co Ciebie nurtuje lub też zapytać o nurtujące Ciebie kwestie naszych partnerów.

Jakie korzyści mają marki współpracujące z nami

Najważniejszą korzyścią dla marki współpracującej z nami, jest dotarcie do takich ludzi jak Ty, czyli osób, które cenią w swoim życiu jakość wybieranych produktów i mają świadomość jakie korzyści takie wybory dają. 

Kooperacja z nami odbywa się na zasadzie partnerstwa. Dlatego też w ramach współpracy z marką przedstawiamy jej na początku, jaka jest nazsa wizja na dany projekt. Jak już pewnie wiesz, nasze recenzje nie skupiają się na tym, jaką moc ma głośnik lub centymetrów średnicy forma do pieczenia, ale jak dany produkt może funkcjonować w Twojej przestrzeni życiowej tym samym ułatwiając Tobie codzienność, tak jak to robi w naszym domu.

Znając swoje produkty lub usługi, marka może zgłosić nam propozycje, na co warto by jeszcze w danym material zwrócić uwagę, by był on pełniejszy. W trakcie pisania tekstu mamy do dyspozycji osobę po stronie marki, która może odpowiedzieć nam na różne pytania lub wątpliwości, jakie czasem się zdarzają podczas testowania danego produktu lub usługi. Ponadto, po napisaniu tekstu przesyłamy go do weryfikacji pod kątem merytorycznym, związanym z opisywanym produktem lub usługą by przedstawione w nim informacje były zweryfikowane przez ekspertów.

Jeżeli dany produkt nie przejdzie naszego tekstu jakości, przekazujemy tę informację marce, zanim zaczniemy pisać tekst, a co się z tym dalej dzieje, opisane jest poniżej.  

Dlaczego zachowujemy obiektywizm

Zawodowo oboje zajmujemy się marketingiem od ponad 15 lat i podchodzimy bardzo sumiennie do naszej pracy. Dlatego też jesteśmy wyjątkowo wyczuleni na obietnice marketerów, jeżeli te okazują się bez pokrycia. Jeżeli zatem producent w swojej komunikacji składa pewne obietnice, które powodują, że decydujemy się prywatnie kupić lub tutaj pokazać Tobie jakiś produkt lub usługę, to oczekujemy, że każda z nich będzie spełniona. Jeżeli tak nie jest, to zakupione produkty reklamujemy, a otrzymane na zasadzie współpracy zwracamy.

Zdarza się jednak tak, że nawet, gdy sami się zgłosimy do testów jakiegoś produktu czy usługi, to nie spełni on naszych oczekiwań. W takim przypadku nie pojawi się on na naszym blogu, bo promujemy jedynie rozwiązania, które przejdą nasz tekst jakości – nazwa naszego bloga zobowiązuje 😉. Dodamy, że takie sytuacje od 2016 roku, gdy zaczęliśmy prowadzić bloga można policzyć na palcach jednej ręki.

Wszystko to chcielibyśmy podsumować cytatem „klasyka” 😉: 

Masz jeszcze jakieś pytania odnośnie naszej współpracy z markami? A może reprezentujesz jakąś markę i chcesz podjąć z nami współpracę? Niezależnie od tego, jaki jest powód, jeżeli masz do nas jakieś pytania, napisz do nas na adres kontakt@qualitytest.pl.