Jak oznaczamy produkty i usługi?

Aby łatwo znaleźć polecany przez nas produkt lub usługę, każdy link oznaczamy w naszych wpisach na czerwono. Dzięki temu w szybki sposób możesz je zidentyfikować i w razie chęci zakupić. Nazwy te są także podlinkowane do porównywarki cen Ceneo lub sklepów, czy stron internetowych naszych Partnerów, gdzie często możesz od razu zweryfikować cenę danych produktów lub usług.

Jeżeli artykuł na blogu został zrealizowany przez nas we współpracy z jakimś podmiotem, to jest to wyraźnie opisane. To właśnie z uwagi na ten opis czytasz ten tekst 😉. 

Jak dobieramy naszych partnerów

Otrzymujemy coraz więcej zapytań od różnych marek z propozycją współpracy. Za każdym razem, gdy to się dzieje, analizujemy proponowany produkt lub usługę pod kątem opinii w Internecie oraz konfrontujemy je opisem na stronach naszego potencjalnego Partnera. Jeżeli to, co znajdziemy, nas nie przekonuje, czyli nie jest to coś, z czego chcielibyśmy sami korzystać, to nie podejmujemy współpracy.  

To jest dla nas bardzo ważne! Każdy z opisany przez nas produkt lub usługa to jest coś z czego sami korzystamy w domu, czy też w pracy. Nie współpracujemy z markami na zasadzie pożyczenia sprzętu do testów, po czym go oddajemy. To co widzisz na naszym blogu lub na naszych kanałach social media to rozwiązania, które autentycznie mamy i używamy.

Dlatego zdarza się też tak, że znamy już jakąś markę, bo od lat korzystamy z jej produktów lub usług i wtedy sami się do niej zgłaszamy, zachęcając do współpracy np. przy tekście, który planujemy. Często naszymi partnerami są też zdobywcy nagrody Red Dot Design Award, której to katalog zwycięzców bacznie obserwujemy.

Jakie korzyści mamy ze współpracy?

Na naszym blogu oceniamy tylko produkty i usługi, z których sami na co dzień korzystamy. Czyli opisane przez nas produkty otrzymujemy na własność, a z usługi korzystamy bezgotówkowo lub na preferencyjnych warunkach. Nie oznacza to jednak, że nie czerpiemy z tego także korzyści finansowych. 

Jakie korzyści mają nasi czytelnicy? 

Rozmawiając z markami, zawsze pamiętamy o naszych czytelnikach. Dlatego też proponujemy takie rozwiązania jak specjalne kody rabatowe na zakup polecanych przez nas produktów lub usług, czy też organizujemy konkurs na naszych kanałach społecznościowych, w których można wygrać atrakcyjne nagrody ufundowane przez naszych partnerów. 

Jest jeszcze jedna oczywista korzyść. Im więcej marek z nami współpracuje, tym bardziej możemy się rozwijać i dalej polecać Tobie często bardzo innowacyjne produkty i usługi wysokiej i sprawdzonej jakości 😉. 

Co dostaje marka, współpracując z nami?

Najważniejszą korzyścią dla marki współpracującej z nami, jest dotarcie do takich ludzi jak Ty, czyli osób, które cenią w swoim życiu jakość i są skłonni za nią zapłacić. 

Kooperacja z nami odbywa się na zasadzie partnerstwa. Dlatego też w ramach współpracy z marką przedstawiamy jej na początku, jak widzimy nasz tekst, którego ma być partnerem. Jak już pewnie wiesz, nasze recenzje nie skupiają się na tym, jaką moc ma głośnik lub centymetrów średnicy forma do pieczenia, ale jak dany produkt może funkcjonować w Twojej przestrzeni życiowej tym samym ułatwiając Tobie codzienność.  

Znając swoje produkty lub usługi, marka może zgłosić nam propozycje, na co warto by jeszcze w danym tekście zwrócić uwagę, by był on pełniejszy. W trakcie pisania tekstu mamy do dyspozycji osobę po stronie marki, która może odpowiedzieć nam na różne pytania lub wątpliwości, jakie czasem się zdarzają podczas testowania danego produktu lub usługi. Ponadto, po napisaniu tekstu przesyłamy go do weryfikacji pod kątem merytorycznym, związanym z opisywanym produktem lub usługą by przedstawione w nim informacje były zweryfikowane przez ekspertów.

Jeżeli dany produkt nie przejdzie naszego tekstu jakości, przekazujemy tę informację marce, zanim zaczniemy pisać tekst, a co się z tym dalej dzieje, opisane jest poniżej.  

Dlaczego zachowujemy obiektywizm

Zawodowo oboje zajmujemy się marketingiem od ponad 15 lat i podchodzimy bardzo sumiennie do naszej pracy. Dlatego też jesteśmy wyjątkowo wyczuleni na obietnice marketerów, jeżeli te okazują się bez pokrycia. Jeżeli zatem producent w swojej komunikacji składa pewne obietnice, które powodują, że decydujemy się prywatnie kupić lub tutaj pokazać Tobie jakiś produkt lub usługę, to oczekujemy, że każda z nich będzie spełniona. Jeżeli tak nie jest, to zakupione produkty reklamujemy, a otrzymane na zasadzie współpracy zwracamy.

Zdarza się jednak tak, że nawet, gdy sami się zgłosimy do testów jakiegoś produktu czy usługi, to nie spełni on naszych oczekiwań. W takim przypadku nie pojawi się on na naszym blogu, bo promujemy jedynie rozwiązania, które przejdą nasz tekst jakości – nazwa naszego bloga zobowiązuje 😉. Dodamy, że takie sytuacje przez lata prowadzenia bloga można policzyć na palcach jednej ręki.

Wszystko to chcielibyśmy podsumować cytatem „klasyka” 😉: 

Masz jeszcze jakieś pytania odnośnie naszej współpracy z markami? A może reprezentujesz jakąś markę i chcesz podjąć z nami współpracę? Niezależnie od tego, jaki jest powód, jeżeli masz do nas jakieś pytania, napisz do nas na adres kontakt@qualitytest.pl.